tirsdag 20. mai 2008

Tiden flyr

Ja, så er årets 17. mai over. Det ble en iskald opplevelse, og få eller ingen gode bilder ble tatt. Fikk knipset noen bilder av husets rosaruss i barnehagetoget på 16. mai, før jeg løp tilbake på jobb igjen.


Ja, jobb ja... Det er det mye av for tiden. Holder på å bli koko. Mindre tid til scrapping, men har funnet ut at jeg bare må bli mer målbevisst når jeg først setter meg ned for å scrappe, så får jeg scrappet litt alikevel.


Fredagen er scrappetreff på scrappiness, jeg gleeeeder meg!!!!
Jammen kom jeg ikke til finalen i skisse-o-mania med denne:)
Lite bidrag til 5-kampen på minneriket:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Koooos dere på treff på fredag :( Her er det feiring på lørdag, så jeg får vel være hjemme og vaske ellerno´... Pip hvis det er ledig plass så kanskje jeg sveiver bortom og scrapper en LO - har ikke rørt noe siden 2. mai *sukk*

Maya sa...

Så herlig med rosaruss da :-))
Flotte sider du har laget....likte spesielt godt den øverste :-))

Ha en fin fin mandag.