fredag 5. desember 2008

Scrappeligaen oppgave 4


Denne oppgaven ble laget på minnerikets julebord. På veien oppover kjempet jeg meg gjennom snø og is, og angret mange ganger på at jeg la ut på ferden. Enda mer angret jeg da jeg kom frem, jeg hadde nemlig glemt papertakeren med alle ark og bilder!!!

En reddene engel, Lind@, hadde med seg printer, og jeg hadde heldigvis en del bilder på minnekortet mitt, så da ordnet det seg. Nabon sponset meg med ark, før vi tok turen til bikuben. Takk jenter!! Dere reddet dagen min

2 kommentarer:

annes paperfun sa...

Skikkelig flott LO og fikk min stemme :o)
Kjempeherlig bilde og det flotte treet da....godt å ha gode venner når man glemmer...uff tror jeg hadde blitt skikkelig fortvila da ja.
Ønkser deg en god helg...klem Anne

Cathrine sa...

synes den ble kul, jeg! sort og hvitt er stilig. ble litt spooky da.. hehe